Vatru ne možeš uplašiti.


Vatru ne možeš uplašiti.

Vatru nije briga.

Kada u javnom prevozu daš sebi za pravo da na mojoj goloj butini odmoriš ruku ili pak moju zadnjicu „slučajno“ zameniš šipkom za koju se oberučke hvata starija gospodja koja stoji do nas, budi spreman.

Vatru ne možeš uplašiti.

Vatru nije briga.

Moji će crveni nokti postati oštriji no žileti kojim svakoga jutra izbrijavaš lice, i zariti se u meso koje je pomislilo da ima pravo dotaći kožu o kojoj brinem.

Ta moja koža, moj pokretni hram, zahteva pitanje pre dodira, zahteva poštovanje, zahteva moju dozvolu.

Ti dozvolu nemaš.

Vatru ne možeš uplašiti.

Vatru nije briga.

Kada mi, dok koračam ulicom u pažljivo biranom odelu, dobaciš „Lepotice“, „Gde ćeš?“, „Kakve lepe nogice“, „Nasmej se“, budi spreman.

Vatru ne možeš uplašiti.

Vatru nije briga.

Ni moja crvena kosa, niti suknja koja otkriva svaki mišić noge, ni potpetica kojom grmim niz ulicu, nisu za tebe.

Moje se tanke usne neće skupiti i stisnuti kao mnoge, naučene, druge, ja sam dete vojnog lica.

Rafalna paljba je moj fah, a šaržer je pun reči.

Vatru ne možeš uplašiti.

Vatru nije briga.

Vatru nije briga kako te je neka druga žena vaspitala, niti zašto nije naučila svog sina da poštuje žene.

Vatru nije briga što ti nisi mislio ništa loše.

Vatru nije briga što je to bio samo kompliment.

Vatru ne možeš uplašiti,

Čak ni kada čuje tvoje korake iza sebe na putu do kuće.

Vatra je spremna da te proguta celog.

Vatru si sam stvorio. Vatra će te i uništiti.

Vatru ne možeš uplašiti.

Jedno mišljenje na „Vatru ne možeš uplašiti.

Ostavite odgovor

